2011. május 15., vasárnap

Tilda

Tavaly ilyenkor még azt sem tudtam, hogy mi az.Aztán kölcsön kaptam egy könyvet ( ezuton is bocs, hogy hónapokig vissza sem adtam) és rögtön beleszerettem. Először  kis táskákat varrtam belőle a lányomnak. Ezekről most nem tudok képet mutatni, majd talán később.Ezen felbuzdulva nakiálltam az angyalnak. Nem kis fába vágtam a fejszémet, de úgy gondolom, egész jól sikerült, elegáns lett.
Aztán megjelent az egyik Praktika újságban a csiga leírása, természetesen azonnal nekiálltam.Ez sokkal kisebb feladatnak bizonyult,ebből többet is készítettem ajándékba. Még a karácsonyra is jutott belőle a lányom osztálytársának.
Ezután természetesen kellett készítenem egy madárijesztőt is a virágaimnak.

Én magam is kíváncsian várom , hogy mi lesz az a következő figura, amit muszáj lesz elkészítenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése